top of page
חיפוש
  • alonatoth

טיפול הומאופתי באלרגיה

עודכן: 26 בינו׳ 2023

אלרגיה היא רגישות יתר של המערכת החיסונית לגורמים שאינם אמורים להיות מזיקים לנו. המערכת החיסונית מזהה גורם שאינו יכול להזיק כגורם “עויין” ומתחילה להגיב בתגובת יתר על-מנת “להיפטר” ממנו. לכן מופיעות תופעות שאנו מכירים כמו: נזלת, גרד, פריחות, בעיות עור שונות, אסטמה, קוצר נשימה, בעיות עיכול ועוד.

לאחר אבחנה אצל רופא משפחה או אלרגולוג, מציעים הרופאים תרופות אנטי היסטמיניות ולפעמים במקרים יותר קשים גם סטרואידים. למעשה, אף אחת מהאפשרויות הללו לא ממש פותרת את הבעיה, אלא רק מקלות על הסימפטומים של האלרגיה, ולאחר תקופה מסוימת מפסיקות להשפיע.


טיפול הומאופתי באלרגיה


טיפול הומאופתי באלרגיה הוא למעשה טיפול טבעי, העוזר למערכת החיסונית שלנו לחזק את עצמה ולהתמודד עם תופעות האלרגיה,ללא תלות בכדורים וללא תופעות לוואי. טיפול הומאופתי באלרגיה הוא לא פתרון זמני הנותן מענה רק בזמן ההתקף, אלא הוא פתרון ארוך טווח, המטפל בסיבת האלרגיה ולא רק בבעיה עצמה.

בטיפול הומאופתי באלרגיה יש התייחסות למכלול הסימפטומים וגם לאפיונים של האלרגיה, ועל בסיס נתונים אלו, מותאמת לכל אדם תרופה הומאופתית שתחזק את המערכת החיסונית ותטפל באלרגיה.


מקרה של מטופלת שלי

אמילי, 20, הגיעה אליי לטיפול מכיוון וסבלה מאלרגיה לאבק ולבעלי חיים. האלרגיה התאפיינה בהתעטשויות רבות, באף סתום ועיניים אדומות ומגרדות. היתה לוקחת כדור אנטי היסטמיני כל יום ללא הועיל, כמו כן השתמשה בטיפות אף פעמיים ביום. היא מספרת שהסבל העיקרי היה להתמודד עם האף הסתום ושהיא התמכרה לטיפות האף. התאמתי לה טיפול טבעי באלרגיה וקבענו להיפגש בעוד חודש וחצי. בפגישה החוזרת היא סיפרה שמצבה השתפר פלאים והיום היא מתעטשת פחות, הנזלת פחתה באופן משמעותי ואין לה אף סתום יותר.

אין יותר טיפות אף! היא החליטה בעצמה להוריד בהדרגה בכדורים נגד אלרגיה עד להורדה מוחלטת. במהלך החודשים הבאים היא המשיכה להגיע לביקורת תקופתית וקיבלה המשך טיפול הומאופתי באלרגיה. מצבה ממשיך להשתפר והיא אינה זקוקה עוד לטיפול כל שהוא.


מתעטשים ללא הרף? העיניים מגרדות? העור מגרד? אתם לא צריכים לסבול, יש פיתרון! נסו הומאופתיה


לשיחת יעוץ התקשרו אליי: אלונה טוט: 050-5830696



11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page