top of page
חיפוש
  • alonatoth

טיפול הומאופתי להרפס

עודכן: 8 בפבר׳ 2023

הרפס היא מחלה הנגרמת ע"י וירוס ומתבטאת בשלפוחיות על העור וריריות. נגיף ההרפס הוא מדבק מאוד וקיים בצורה רדומה אצל כ-90% מהאוכלוסיה. קיימים סוגים רבים של הרפס. להלן הנפוצים שבהם:

  • הרפס סימפלקס 1 - הרפס שפתיים – מופיע על השפתיים ועל רקמות ריריות, בדרך כלל מופיע לאחר מחלות חום.

  • הרפס סימפלקס 2 – גורם לשלפוחיות באיברי המין.

  • 2.הרפס זוסטר (שלבקת חוגרת) – יכול לגרום לאבעבועות רוח. תוקף את מערכת העצבים ויכול להופיע בכל מקום בגוף. הכאב הוא בלתי נסבל ויש הרעה ממגע.

מחלת הנשיקה – וירוס אפשטיין בר.



הטיפול בהרפס


הטיפול הקונבנציונלי בהרפס אינו מצליח לטפל במחלה ולכן היא חוזרת באופן תקופתי במצבים של מתח נפשי וכשהמערכת החיסונית חלשה. הטיפול הוא בדרך כלל טיפול סימפטומטי בזמן התפרצות המחלה ולא במערכת החיסונית ולכן המחלה חוזרת.

טיפול הומאופתי בהרפס- טיפול טבעי בהרפס להומאופתיה יש מענה מצויין לילדים ומבוגרים הנוטים לחלות בהרפס בגלל חולשה של המערכת החיסונית. הטיפול ההומאופתי בהרפס מנסה להגיע לסיבה שבגינה המערכת החיסונית נחלשה (מתח נפשי, תזונה לקויה) ונותנת טיפול מדוייק ופרטני, שמחזק את המערכת החיסונית לאורך זמן. ברגע שהמערכת החיסונית מתחזקת, ניתן למנוע את ההתפרצות הבאה של מחלת ההרפס. במקרה של מחלת הנשיקה (הרפס סימפלקס 1), ניתן לקצר את זמן המחלה, ולמנוע סבל רב ואובדן ימי עבודה.


מכתב מדניאל: סבלתי מהרפס על הפנים.

השתמשתי במשחה שלא עזרה והמראה שלי היה מזעזע!

הייתי מאוד סקפטי בהתחלה בנוגע לטיפול ההומאופתי, אך הופתעתי לגלות שלאחר יומיים של טיפול הומאופתי בהרפס הפנים התנקו לחלוטין!


זאת הזדמנות נהדרת להודות לאלונה טוט,

טיפול הומאופתי בהרפס עובד!


17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page